Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Love Is Simple

Saturday 10 November 2012

Promote Tanah Hektar..

















Hello guys.. Sekarang ni, malam-malam buta ni, aku buat blog untuk ayah aku.
Dia kata, nak jual tanah dalam internet. Aku pon, as a good daughter (perasan pulak dahhh), tolongla dia buat blog. Tak jadi kerja kalau bagi dia buat. Hehey.. 
Banyak jugak harta a.k.a tanah ayah aku ni. Sampai 4-5 tanah ada. fuhh!!
tapi, semua tu, tanah kebun. Sebab tu la dia nak jual. Tak dak sape nak urus lagi pon. 
So, kalau mak bapak korang ada yang dok tercari-cari tanh tu, nak buat rumah ke, kebun ke, nak tanam padi ke, getah ke or anything else, bolehla bagi tau aku ek!!
ataupun, korang pergi je sini ==>> En.Khiri ..
Ayah aku lerr tu.. hu hu hu..
ok, cepat-cepat la kasi tau ek.. nak tolong promote nih.. good daughter, right?? hahax.. =p
harga tu kalau korang tengok, maybe ada yang mahal and ada yang tak. 
so, senang cerita, harga boleh dirunding..
kay, good nite.. Have a nice sleeps peeps.. 

0 00 udaq ucux:

Post a Comment

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.