Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Love Is Simple

Friday 9 November 2012

Bini Aku Tomboy Ke??













Eh, asal ngan tajuk nih.. Bile masa lak aq ada bini nih??
Mengarut je lah kerjanya.. 
Itu tajuk novel sebenarnya.. Best giler itu novel..

haa,, ini lah gambarnya.. siap ada kasut pakai topi.. nak gambarkan rupa tomboy agaknya.. hik3..
  Ini sinopsisnya :-

Zack : Nama sebenar.. Sofi Zarill Muhammad. Nama panggilan.. Zack. Penampilan.. rambut pendek, t-shirt, cap dan seluar jean. Pernah menjadi kegilaan Sabariah (housemate zaman belajar di universiti) dan Arin (pembantu rumah). "Suka hati aku la dengan cara penampilan aku. Janji aku tak buat dosa dengan tuhan".

ABANG DIN : Penyelamat ketika Zack kehilangan dompet di Kuala Lumpur. Bekerja sebagai pelayan di sebuah kedai makan di tengah-tengah bandar raya Kuala Lumpur. Tiba-tiba menjadi keliru terhadap diri sendiri apabila mula jatuh hati dengan Zack. "Takkan aku ni gay kot?"

AZIM : Kasanova tersohor dengan ayat menggoda yang bisa mencairkan hati sang wanita. Teman sepermainan Zack sedari kecil lagi. Cuba dijodohkan dengan Zack oleh ibubapa masing-masing. "Aku dengan kau, Zack? No way, beb!"

Siapakah akhirnya yang menjadi pilihan Zack? Sampai bila Abang Din beranggapan bahawa Zack itu adalah seorang lelaki? Adakah Azim akan 'bersara' daripada menjadi kasanova?

Menarik tak sinopsisnya, beb?
Kalau rasa menarik, cepat2 la pegi beli ya!!
Kang terlepas menyesal pulak!! hehey...
harganya RM19 je.. 
Murah je kot..
Ok, itu aje.. Daaaa...


 

0 00 udaq ucux:

Post a Comment

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.